2016. június 30., csütörtök

BaekYeol one shot (yaoi)



Sziasztok! Mivel ez már alap hogy a BaekYeol one shot nyert, így kiteszem. 1-jén, vagyis holnap, 5-én, 7-én és 12.-én lesz áramszünet. Nem tudom miért! Utána elméletileg lesznek már ennél sűrűbben részek, mert tudok gépen is írni, nem csak telón. Mindegy. A következő szavazás a BaekYeol vagy ChanBaek páros nélkül fog zajlani, oda is nyugodtan voteoljatok :) Puszi mindenkinek, ó olvasást!
(ui: senki ne lepődjön meg hogy nem toorpilla14, hanem 15 :D öregszem én is)
Páros: BaekYeol
Banda: e)(o
Műfaj: mi más hanem yaoi? :D
Korhatár: 18+
Figyelmeztetés: smut, erotika

BaekYeol one shot (Kérésre)





*Baekhyun pov.*


A nap idegesítően sütötte a szemem miközben Chanyeol a vállamra dőlve édesen szuszogott. Nem akartam én is elaludni, mert féltem, hogy nem tudok utána felkelni és túlhaladunk a vonattal. Egy három órás út állt előttünk és egy olyan fél órája utaztunk mikor már úgy döntöttem, hogy felkeltem Chant. Összekulcsolt ujjainkra néztem, majd arcát, de ügyelve, nehogy megmozdítsam a vállamat, mert akkor felkelt volna.

- Chanyeol... - fülébe súgtam, mire kicsit összeráncolta a homlokát. - Kedvesem. - szabad karommal megcirógattam, ő pedig kinyitotta gyönyörű szemeit.
- Mi az? Ott vagyunk? - olyan aranyosan kérdezte, hogy kedvem lett volna megcsókolgatni.

- Nem... Pisilnem kell. - láttam szemeiben valamilyen furcsa csillogást, ahogy huncut mosollyal végig szemembe nézve felkel a válamról.

- Elkísérlek, nehogy eltévedj. - rábólintottam és összekulcsolt ujjakkal elindultunk a WC felé. Éreztem, hogy tervez valamit, de nem tudtam ezzel foglalkozni. Mikor odaértünk, bementem a fülkébe hogy elvégezzem a dolgom. Szerettem az ilyen vonatokat, mert nem voltak nagyok a WC fülkék, de nem is túl kicsik és nagyon tiszták voltak. Miután végeztem a tevékenységemmel megmostam alaposan a kezeim, majd kiindultam a fülkéből. Nem jártam sikerrel, mivel ahogy kinyitottam az ajtót, szerelmem bejött hozzám és gondosan bezárta az ajtót. Amint megfordult, egy vad csókot adott, és a falnak lökött.

- Chanyeol... itt nem lehet. - derekamra fűzte kezeit és szorosan tartott. Alig kaptam levegőt annyira erősen nyomott a falnak. Lábaim alá nyúlt és felemelt, hogy úgy nyomjon neki a falnak. Én, csak engem tartó kezeire vezettem sajátjaimat, amik lassan fenekemre tértek. Nem csodálkoztam igazából, hogy megkívánt, mert nagyon rég szeretkeztünk és mikor rákerült volna a sor, valami mindig bezavart. De egy WC fülke mégsem a legjobb hely arra, hogy kielégítsük a szexuális vágyainkat. Ajkaimról nyakamra tért át, amit erősen meg is szívott.

- Chanyeol! Hagyd, abba kérlek. - éreztem, hogy már a vágy hamarosan szétáramlik a testemben így nem igazán tudtam ésszerűen gondolkodni. Persze Chanyeol nem hallgatott rám, csak végig nyalt nyakamon, és fülem mögött, amivel elérte, hogy férfiasságom éledezni kezdjen. Hozzám dörgölőzött és megéreztem merevedését, amitől csak sóhajtozni tudtam. Nadrágom hirtelen szűkké vált, de akkor se voltam biztos abban, hogy tényleg akarom-e. Igaz hogy Chanyeol már nem hagyja abba ezt, kivéve, ha rá nem kiabálok, de azért azt nem akartam, mert tetszett a dolog. Úgy döntöttem, hogy inkább hagyom, had végezze a dolgát.

- Ahh... Chan...-  beleharapott az ingemen keresztül a vállamba, amitől ívbe feszült hátam. Kezeit megmarkoltam, amik tartottak, aztán erotikus arckifejezéssel szemeibe nézve felsimítottam felsőtestén és nyakára karolva ajkaimra húztam. Hajába túrtam, és ahogy szoktam, egy kicsit megtéptem mire számba sóhajtott. Elemelt a faltól és leült velem a WC lehajtott fedelére. Pont jó helyre ültetett, így elváltam ajkaitól és hátravetett fejjel felnyögtem. Chanyeolnak biztosan tetszett a jelenet, mivel csípőmre fogva lenyomott férfiasságára és mozogni kezdett. Hangosakat nyögtem, Chanyeol pedig befogta a számat miközben egyik kezével még mindig tartott férfiasságán. Vállaiba markoltam, és kezét megnyaltam, ami számat fogta be. Elengedett és az ingem gombjaihoz nyúlt. Lassan beharapott ajakkal kezdte el kigombolni, én pedig közben élveztem csípője ringását. Miután levette az ingemet, viszonoztam én is azzal, hogy örült gyorsasággal letéptem róla szexi pólóját majd közelebb húzódtam hozzá és megcsókoltam miközben végig nyögdécseltem. Nadrágomhoz nyúlt, amit hagytam is neki. Már szörnyen szűk volt a nadrágom ezért, hogy megkönnyítsem a dolgát, felálltam ő pedig elém térdelve lehúzta rólam a nadrágot. Lerúgtam a cipőmet, majd kiléptem a ruhadarabból és a falnak támaszkodtam, mert tudtam, hogy Chanyeol mire készült. Levette rólam a zoknijaimat, megfogta csípőmet és a szűk alsómon keresztül ráharapott kicsit férfiasságomra. Kezeire kaptam és hátrabicsaklott a fejem, ami így a falon koppant. Nem nyögtem fel, mivel túl hangos nem lehettem. Éreztem, hogy lekerül rólam az utolsó ruhadarabom, de nem zavart mivel ez már nem az első alkalmunk volt. Az elsőnél elkezdtem neki hisztizni, hogy ne vegye le rólam, de a végén rávett, hogy ne figyeljek oda. Így utólag vicces voltam. Most is csak élveztem, ahogy nyelvével makkomon végig húz pár nyálcsíkot végül teljes hosszomon végignyalt, amire löktem egyet akaratlanul de Chan fogta csípőmet. Bekapta teljes méretem, mire én felnyögtem. Nem akartam hangos lenni ezért beharaptam alsó ajkamat így kicsit visszafogtam magam. Remegtem Chanyeol munkájától, és már közel volt hozzám a gyönyör. Megszorítottam kezeit, de már az élvezettől és nem azért, hogy hagyja abba. Már nem mozgott, csak a szájába tartott, ami engem lökésekre késztetett, de próbáltam csillapítani vágyamat. Lenéztem Chanyeolra, aki szintén engem nézett, és hirtelen nyelvét kezdte el mozgatni. Erőtlenül lecsuktam a szemem, és élveztem továbbra is hogy Chanyeol kényeztet. Becsuktam nehezen a számat, de felesleges volt, mert Chanyeol felállt én meg egyből nadrágjához nyúltam. Miután megszabadítottam őt a nadrágjától, cipőitől, zoknijaitól, le akartam térdelni, de nem engedte. Nem értettem sosem hogy miért, de én nekem egyszer sem engedte, hogy orálisan elégítsem ki. Kicsit bántott a tudat, de nem sokáig foglalkoztam vele, mert Chanyeol felemelt, és a falhoz nyomott. Éreztem, hogy a fenekemhez nyúlt ezért próbáltam ellazulni. Nyakába kapaszkodva tűrtem a kellemetlen érzést, miközben ő engem csókolgatva készített fel. Mikor már készen álltam, Chanyeol levette az alsónadrágját, és a WC fedelére ült miközben húzott maga után kézen fogva. Vállaiba kapaszkodtam, majd lassan leereszkedtem rá. Mikor teljes méretével megtöltött egyszerre sóhajtottunk fel miközben én vállára hajtottam a fejem ő pedig nyakamat csókolgatta. Csípőmre vezette kezeit és lassan mozgatni kezdett magán. Vállán hagytam a kezeimet és fejemet, miközben készségesen mozgattam csípőmet. Halk nyögéseim, és Chanyeol mély morranásai törték meg a csendet. Felemeltem a fejem, és szemébe néztem. Felvette velem a szemkontaktust, és úgy mozgatott tovább. Gyorsított egy kis idő után, így hangosabban nyögtem, de visszafogtam a hangom. Vállait szorongattam, közben végig a szemébe néztem, de már alig bírtam tartani. Megállt egy kicsit, és felállt velem majd a hideg falhoz nyomott. Lábaimat derekán átkulcsoltam, és átöleltem nyakát miközben fejemet hátra hajtottam a falnak, amikor újra megmozdult bennem Chanyeol. Közelebb húztam magamhoz, és hátára vezettem a kezem. Már szinte sikítoztam, mert Chanyeol hirtelen gyorsított, és eltalálta prosztatámat. Hátán végighúztam körmeimet ő meg egy hosszú csókkal hallgattatott el.
- Imádomh ahh hangod, de halkabbanh… - tudta jól szerintem hogy ezt a kívánságát nem tudom teljesíteni, ezért újra összefűzte nyelveinket. Alig bírtam, már de próbáltam a legtovább húzni. Éreztem, hogy Chanyeol már lüktet bennem, de még ő sem akarta abbahagyni. Hirtelen lelassult, és szorosan hozzám préselte magát. Háta karmolását abbahagytam, és vállára hajtottam a fejem majd becsuktam a szemeimet. Egy papírlap sem fért volna el köztünk, úgy egybeforrt testünk. Chanyeol nem lassított, tartotta azt a bizonyos lassú tempót, amit sokkal jobban szerettem mindig is, minthogy rohanunk. Fenekemet megmarkolta, ami egy hangosabb, meglepett nyögést váltott ki belőlem, amit még beharapott ajkaimon keresztül is lehetett hallani. Éreztem, ahogy lelassult a vonat, így megfagyva figyeltem az ajtóra mire Chanyeolis megállt.
- Mosth álljunk leh mert meghallanak… - bólintott majd vállamra hajtotta fejét. Mivel ő tartott, magasabb voltam nála, és feje búbjára ejtettem a fejem. Megállt a vonat, és hatalmas csend volt, de nem kockáztattam volna meg hogy folytassuk mert akkor valaki biztosan hallott volna minket. Chanyeol a nyakamat puszilgatta, én pedig nagy levegőt vettem és felkészülve tettemre lábaimmal közelebb húztam magamhoz. Chanyeol egy rohadt mély nyögéssel jutalmazott, és pont a gyönyörközpontomnál állt meg. Chanyeol hátát szorongattam, és halkan szenvedtem, mert nem akartam, hogy kihúzódjon belőlem. Chanyeol a szemembe akart nézni, amit hagytam is neki, és mikor találkozott tekintetünk egy félmosolyra húzta ajkait majd beljebb nyomódott, amit nem bírtam már. Villámgyorsan beleharaptam vállába, nehogy felnyögjek, Chanyeol pedig felsóhajtott. Kihúzódott belőlem, és újra mozogni kezdett, amikor elindult a vonat. Kiengedtem fogaim közül vállait és nyakát kezdtem el szívni. Általában Chanyeol megdicsér milyen szép lesz, a nyaka miután én kiszívogatom ezért elkezdtem most is. Kicsit megharapdáltam, majd ajkaim közé vettem finom, puha bőrét. Eközben ő folyamatosan mozgott bennem így nem tudtam nagyon megszívni. A másik vállára hajtottam a fejem szorosan nyakához, és újra megszívtam. Sikerrel jártam és nyakhajlatába fúrva fejem halkan nyögdécselve gyönyörködtem a foltban. Elnyíltak ajkaim, ahogy újra gyorsított Chanyeol és minden lökésével eltalálta gyönyörközpontomat. Elemeltem a fejem válláról és Chanyeol ajkaira tapadtam, amit ő is viszonzott. Nem volt hosszú csók, de nem is tudtam annyira csókolni már az élvezettől. Éreztem, hogy nemsokára elérem a gyönyör kapuját, és ezt Chanyeol is észrevette ezért ráfogott férfiasságomra. Masszírozni kezdte büszkeségemet, úgy ahogy ő is mozgott bennem, így tudtam, hogy hamarosan a csúcsra jutok. Egyre több érzés futott át rajtam, és teljesen felforrósodott a testem. Lábaimmal egyre inkább szorítottam Chan derekát, és kezemmel beletúrtam dús hajába majd meg is téptem. Alfelem lüktetni kezdett, és hirtelen valaki bekopogott az ajtón. Chanyeol kissé megijedt, így rászorított férfiasságomra, amitől minden izmom megfeszült és közénk élveztem hang nélkül. Erőtlenül hullottam Chanyeol karjaiba, de megtartott. Összeszűkült bejáratom, Chanyeol pedig kezeit a falnak támasztotta és eltátotta a száját. Nem estem le róla mert lábaimmal derekára csimpaszkodtam és nyakát karolva öleltem magamhoz. Chanyeol halkan nyögve elélvezett bennem ami mindent felülmúló látvány volt. Az ajtón újra zörögtek, mire Chan összeszedte magát és az ajtóra nézett.

- Foglahlt... - hallottam, hogy elment az illető így minden figyelmem újra Chanyeolé volt.
- Lazíts... - úgy tettem, ahogy mondta ő pedig újra mozogni kezdett minden élvezetet kifacsarva belőlem. Halkan sóhajtoztam miközben remegett mindenem. Chanyeol kihúzódott belőlem és letépett egy kis WC papírt, amivel magát és engem megtörölt. Hangosan lihegtem, ezért a falnak dőltem, míg ő gondoskodó anyaként törölgette rólam az élvezetemet. A nap már nem sütött a szemembe szerencsére. A vonat halkan zakatolt alattunk, miközben Chanyeollal beszélgettünk. Már visszafelé haladtunk, amikor beszélgetni kezdtünk, hogy mit fogunk csinálni.
- Ha hazaértünk én zuhanyozok először! - arcán perverz mosoly jelent meg mire én egyből megráztam a fejem.

- Olyan, vagy mint egy 70 éves asszony. Most komolyan nem bírnál 2 menetet?? - olyan volt, mint akinek legalább egy éve nem volt szexuális kapcsolata pedig egy olyan 3 órája dugott meg a WC fülkében.

- Bírnék én 20-at is csak nem a zuhanyzóban! - lehet, hogy ő tényleg komolyan gondolta, mert egyre jobban csak mosolygott.
- Akkor majd az ágyban... - fülemhez hajolt és úgy súgta meg nekem a kis ötletét, amitől kirázott a hideg. Végig nyalt fülem mögött, én pedig becsuktam a szemem, és vártam, hogy folytassa.

- Az első menetet kibírom a zuhanyzóban is szerintem... - terebélyes mosolyra húzta ajkait, és egy csókot adott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése